خط مشی:
شرکت تاکسیرانی تک تهران سیر از سال 1385 با توجه به سیاستها و تصمیمات کلان کشور ، با هدف ارائه خدمات مناسب و در شأن همشهریان گرامی در زمینه خدمات تاکسیرانی و حمل و نقل درون شهری تاسیس و شروع به فعالیت نموده است . این شرکت در ابتدا با اخذ مجوزها سعی در برآورده سازی کامل الزامات قانونی نموده و با استفاده از پرسنل متعهد و لایق، شرکتی پویا و توانمند در ارائه خدمات به تاکسیرانان و همشهریان ایجاد نموده است .
شرکت تاکسیرانی تک تهران سیر در پایان سال 89 ، اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای الزامات iso 9001:2008 نموده و رعایت پیاده سازی الزامات استاندارد فوق را سرلوحه خویش قرار داده است و دستیابی به اهداف ذیل را از اهم برنامه های خویش می داند .
الف ) پیشی گرفتن از سایر رقبا در افزایش سطح کیفی و کمی خدمات شرکت از طریق افزایش توانمندی های علمی و مهارتی پرسنل و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی
ب ) دستیابی و افزایش رضایت مندی مشتریان ( اعم از تاکسیرانان و همشهریان )
ج ) بوجود آوردن انضباط اداری و مالی از طریق پیاده سازی استانداردهای بین المللی
بدیهی است که دستیابی به این اهداف به تلاش و کوشش و مشارکت تمامی پرسنل در شرکت بستگی داشته و مدیریت بوسیله پیاده سازی سیستم ارزیابی عملکرد و شایسته سالاری سعی در ایجاد مشارکت سازمانی کارکنان در شرکت نموده است .
وضعیت نرم افزاری :
• نرم افزار اداری و پرسنلی
• نرم افزار دبیرخانه
• نرم افزار مالی
طرح تکریم ارباب رجوع
• راه اندازی سایت تک تاکسی به آدرس
WWW.TAKTAXITEHRAN.IR
• اطلاع رسانی به موقع در خصوص مسائل حوزه حمل و نقل به تاکسیرانان و دیگر شهروندان
• ارائه آخرین اطلاعات مالی،اداری ،فنی و نظارت از طریق سایت به تاکسیرانان ،با درج کد ملی و کد خودرو خود در بخش اعضای ویژه
• دریافت و پاسخگویی به سؤالات و پیام های پست الکترونیک شرکت به
آدرس
INFO@TAKTAXITEHRAN.IR
• ارتباط دو سویه با تاکسیرانان ودیگر شهروندان از طریق سامانه SMS به شماره 100004814راه اندازی شماره تلفن گویا 4 رقمی 4814
• انتشار و توزیع خبرنامه "تک تاکسی"
• تعبیه صندوق انتقادات وپپشنهادات در دفتر مرکزی شرکت و رسیدگی به موقع به پیامهای دریافتی
• تعیین ناظران خطوط تاکسیرانی که به عنوان نمایندگان منتخب تاکسیرانان و شرکت نسبت به بهبود سرویس رسانی و انتظارات دو سویه شرکت و تاکسیرانان و در نهایت شهروندان انجام وظیفه می نمایند.
• و ...
دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت در استاندارد ISO
این شرکت پس از استاندارد نمودن فرایندها و فرمهای جاری در شرکت و به حداقل رساندن آنها جهت جلوگیری ازبروکراسی اداری و تدوین روش ها،دستورالعمل ها و فرایندهای لازم، در سال 90 موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ISO 9001:2008 از توف آلمان گردید.