شرکت تیراژه تاکسی


تاریخچه شرکت تیراژه تاکسی

در اجرای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی مبنی بر خصوصی سازی فعالیت های دولتی، شرکت تیراژه تاکسی (سهامی خاص) در سال 1386 با سرمایه 5,000,000,000 ریال در سازمان ثبت اسناد کشور به ثبت رسیده و با هدف تکریم ارباب رجوع و مدیریت کیفیت هوشمند و اسلامی با بهره گیری از دانش و سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را شروع نمود.

برخی از ویژگی ها و توانمندی ها :
  • تلفن چهار رقمی1880 و سامانه پیامک 30001860 به صورت شبانه روزی به منظور نظارت مردمی بر عملکرد تاکسیرانان تحت پوشش اختصاص یافته و در سریعترین زمان ممکن به شکایات و انتقادات شهروندان رسیدگی می گردد.
  • کلیه فعالیت ها و اقدامات اداری و نظارتی این شرکت به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام شده و پرونده تاکسیرانان تحت پوشش اسکن و به صورت دیجیتالی ذخیره شده در راستای ارائه خدمات مورد بهره برداری قرار می گیرد.
  • مدیریت شرکت ضمن حضور دائم در محل شرکت، برایپاسخگویی به تاکسیرانان و شهروندان محترم، با دوربین های مدار بسته ای که در واحد های مختلف شرکت نصب شده است بر عملکرد کارکنان در راستای ارائه خدمات مطلوب و رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت مستمر دارد.
  • شرکت تیراژه با 429 متر فضای تجاری و بیش از30 باب پارکینگ در مرکز خرید تیراژه ( بزرگراه اشرفی اصفهانی) واقع گردیده است.
  • خودروهای گردشی و تلفنی تحت پوشش این شرکت مجهز به GPS بوده و با استفاده از تاکسیمتر پرینتردار با نرخ مصوب شورای شهر به شهروندان سرویس دهی می نمایند.
  • جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات تاکسیرانان محترم بدون مراجعه حضوری از طریق تکمیل فرم های پیش بینی شده در سایت انجام می گیرد.
  • تعاونی مسکن تیراژه تاکسی در سال 1388 تأسیس شده و از طریق مسکن مهر درخواست های متقاضیان مسکن را پیگیری و امور مربوطه را انجام می نماید.
  • کلیه اطلاعات و ابلاغیه های سازمان تاکسیرانی در کوتاهترین زمان توسط سامانه پیامک SMS ON LINE با قابلیت ارسال همزمان 100,000 رکورد به اطلاع تاکسیرانان تحت پوشش می رسد.
  • سامانه تلفن گویای شرکت ضمن راهنمایی تماس گیرندگان بسیاری از ابهامات وسؤالات شهروندان و تاکسیرانان تحت پوشش را به صورت خودکار پاسخگو می باشد.
  • انجام سرویس مدارس و نظارت بر عملکرد سرویس مدارس منطقه توسط خودروهای گشت ویژه مدارس انجام می پذیرد.
  • مدیریت و کارکنان این شرکت در مراسمات ملی و مذهبی، احیاء و نماز جمعه همواره حضور فعال داشته و شهروندان به صورت صلواتی سرویس دهی می نمایند.
  • آموزش های امداد و نجات، اطفاء حریق و اخلاق حرفه ای در راستای تعالی رفتار برای کلیه تاکسیرانان تحت پوشش برگزار شده است.
  • کلیه کارکنان این شرکت دارای لباس متحد الشکل و وضعیت ظاهری مناسب هستند.
  • باز آموزی و آموزش های تخصصی و اخلاق حرفه ای به صورت دوره ای هرساله برای کارکنان شرکت برگزار می گردد.

اعضاء هیئت مدیره

اعضای هیئت مدیره سمت
آقای فتح الله نجاریان مدیر عامل
خانم اکرم السادات موسوی  رییس هيئت مديره
آقای محمدمهدی طریقتی نایب رییس هيئت مديره
شرکت سرمایه گذاری تیراژگسترکیش با نمایندگی آقای محسن مصلح نیا عضو هیئت مدیره

آشنایی با برخی از خدمات شرکت

ساماندهی مسافربران شخصی :
  • همزمان با شروع فعالیت رسمی ساماندهی مسافربران شخصی منطقه 5 شهرداری به این شرکت واگذار گردید. با توجه به امکانات و منابع انسانی و بهره گیری از مدیران و کارکنان متخصص و مجرب، مسافربران شخصی منطقه به نحو شایسته و مطلوب ساماندهی شدند.
  • لازم به ذکر است که برای تک تک مسافربران شخصی تشکیل پرونده فیزیکی و الکترونیکی در شرکت انجام پذیرفت و کلیه افراد ثبت نام شده پس ازطی مراحل گزینش شامل( ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد، گواهی سلامت و جسم و روان و سایر شرایط عمومی و تخصصی ، ضمن تبدیل شدن به تاکسی به ناوگان تاکسیرانی منطقه پیوستند.
  • تاکسی های ساماندهی شده در 76 خط منطقه ساماندهی شده و به شهروندان تهران خدمات رسانی می نمایند.
برخی از خدمات اداری به تاکسیرانان:
  • انجام مراحل پذیرش متقاضیان دریافت تاکسی
  • صدور و تمدید پروانه تاکسیرانان اعم از اصلی و کمکی
  • صدور مجوز مرخصی خروج از شهر تهران
  • انجام امور مربوط به نقل و انتقال تاکسی ها
  • انجام مکاتبات با سازمان ها و درون سازمانی در خصوص مسائل و مشکلات تاکسیرانان
  • نظارت بر نحوه ارایه خدمات رسانی تاکسی های خطی به شهروندان
  • تعیین خط و تعویض خط تاکسیرانان از طرق برگزاری کمیسیون خطوط
  • دریافت و ارسال لیست حق بیمه تاکسیرانان به شعب منتخب بیمه تأمین اجتماعی
  • برگزاری کلاس های آموزشی اخلاق حرفه ای، امداد، نجات و.....
  • کارشناس راه اندازی خطوط و ایستگاه های جدید و اخذ مصوبه آن
  • همایش ها و مراسم گوناگون برای تاکسیرانان و خانواده محترم ایشان
  • تشکیل جلسات کارگروه های سه نفره هیئت انضباطی در خصوص رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان
  • ثبت و به روز رسانی اطلاعات تاکسیرانان در سامانه جامع تاکسیرانی
  • تهیه بایگانی الکترونیکی اسناد و مدارک و پرونده تاکسیرانان
  • توزیع برچسب نرخ کرایه و اطلاع رسانی مربوط به نرخ جدید کرایه تاکسی
  • ساماندهی تاکسیرانان متقاضی برای ارائه سرویس مدارس
  • نظارت بر عملکرد سرویس مدارس منطقه
خدمات رفاهی به تاکسیرانان :
  • ارائهخدمات رفاهی همانند تخفیف ویژه 30 درصدی استفاده از مراکز تفریحی همانند مرکز تفریحی سرزمین عجایب
  • ارائه خدمات اداری دفاتر پیشخوان دولت همانند پست ، خدمات تلفن همراه و پست بانک با 50 درصد تخفیف
  • ارائه خدمات بیمه اتومبیل ( شخص ثالث و بدنه ) با 35 درصد تخفیف با شرائط اقساط 6 ماهه به تاکسی و خودروهای شخصی تاکسیرانان
  • ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمانی و انفجار کپسول گاز خودرو های دو گانه
  • بیمه وقفه در فعالیت هنگام تصادف و پرداخت 180,000 ریال به ازاء هر روز بیکاری به مدت 4 ماه در سال
  • ارائه مفاصاً حساب مالیاتی به کلیه تاکسیرانان در محل شرکت
  • ارائه تسهیلات و وام ضروری
  • تشکیل تعاونی مسکن و انجام امور مربوط به مسکن مهر تاکسیرانان متقاضی
موقعیت منطقه:
  • منطقه 5 شهرداری در شمال غربی کلان شهر تهران واقع گردیده و با مناطق 2 2 9 شهرداری مرز مشترک دارد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، حجم تردد و مسافر پذیری، یکی از مناطق حساس و پر مسافر تهران بوده که از شمال به رشته کوه های البرز و از جنوب به بزرگراه شهید لشکری( جاده مخصوص کرج) و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و از سمت غرب به رود خانه کن منتهی می گردد.
  • ترمینال آزادی، ایستگاه مترو صادقیه و ایستگاه مترو شقایق مبدأ خطوط مترو 2 و 4 هستند که در این منطقه واقع شده اند و روزانه میزان قابل توجهی از سفرها را به این منطقه تخصیص می دهند. توزیع سفر مسافران ترمینال آزادی و ایستگاه های مترو عموماً توسط خطوط تاکسیرانی منطقه به نحو مطلوب انجام می گیرد.
  • خودروهای گشت کنترل و نظارت این شرکت مجهز به GPS بوده و دردو شیفت صبح و بعد از ظهر بر امور خطوط و تاکسیرانان منطقه نظارت مستمر دارند.
  • هموطنان ما در 19 استان کشور خصوصاً استان البرز و کلان شهر کرج برای ورود به شهرتهران از ناوگان تاکسیرانی این شرکت استفاده می نمایند.
  • بسیاری از خطوط منطقه به شهرک های اقماری اطراف تهران و استان البرز سرویس دهی می نمایند که تحت پوشش این شرکت نبوده لیکن همواره بر عملکرد آنها بازرسان شرکت کنترل و نظارت می نمایند.
  • تعداد 5 پایانه تاکسیرانی در سطح منطقه وجود دارد که تعداد 42 خط تاکسیرانی در پایانه های مذکور فعالیت می نمایند و تعداد 34 خط در خارج از پایانه ها در محلات به شهروندان منطقه خدمات رسانی می نمایند.
  • وجود مراکز تجاری بزرگ در منطقه همانند مرکز خرید تیراژه، هایپر استار، بازار بزرگ تهران( مگامال ) و...... در حجم سفر منطقه بسیار تأثیر گذار بوده است.
برخی از شرکت ها و سازمان هایی که همکاری سرویس مدارس داشته اند:

    مدارس منطقه 5 شهرداری

  • کارخانه روغن نباتی ناب
  • کارخانه عصر جدید بوفک
  • مرکز خرید تیراژه

گواهینامه ها

این شرکت با بومی سازی استانداردها و شاخص های مدیریت کیفیت و تلفیق آن با احکام مدرن اسلام ناب محمدی (ص)
در بالاترین سطح استانداردهای جهانی به شهروندان و تاکسیرانان خدمات رسانی می نماید.

رتبه اول روابط عمومی های شرکت های خصوصی

رتبه اول در رسیدگی به شکایات مردمی 1880

اطلاعات تماس

  نشانی:
تهران- بزرگراه اشرفی اصفهانی- ضلع غربی مرکز خرید تیراژه- پلاک 2

  تلفن: 28-44492727 خط ویژه :1880 

تلفکس: 44492728

  نشانی سایت:

www.tirajehtaxi.com

  نشانی الکترونیک:

info@tirajehtaxi.ir